Automobilių taršos mokestis

Vienkartinis automobilių taršos mokestis – jį siūlo įvesti Aplinkos ministerija ir tiesiogiai susieti su išmetamu anglies dvideginio kiekiu.

Pagal projektą, kurį matė BNS, automobilių taršos mokestis galėtų siekti nuo keliasdešimties eurų iki 1400 eurų. Dyzelinu varomi automobiliai būtų apmokestinami kelis kartus daugiau nei transporto priemonės su benzinu.

Už kiekvieną registraciją Ministerija siūlo, kad mokestį reikėtų mokėti kiekvieną kartą atlikus registraciją.

Premjeras Saulius Skvernelis žurnalistams sakė, kad ministrų kabinetas mokestį svarstys kitą savaitę. Planuojama, kad automobilių taršos mokestis įsigalios jau kitų metų pradžioje.

Projekto aiškinamajame rašte nurodoma, kad į biudžetą būtų surenkama 29 mln. eurų per metus.

Už dyzelinį automobilį mokestį reikės mokėti tada, kai automobilio išmetamas CO2 kiekis kilometrui viršys 116 gramų, o benzinu ir dujomis varomų automobilių – 130 gramų.

Aplinkos ministerijos ryšių su visuomene specialistė Raimonda Karnackaitė pažymėjo, kad įstatymo projektas dar neįregistruotas.

Anot jos, iš darbinių pažymų į internetą nutekėjusios mokesčio sumos – ne galutinis variantas.

Skaityti daugiau.

Automobilių taršos mokestis: sumos didesnės, nei buvo žadėta