Bankai primena, kad daugumą paslaugų bei operacijų gyventojai gali atlikti nuotoliniu būdu

 

Kai koronaviruso infekcijų skaičius Lietuvoje vėl pradėjo didėti, šalies komerciniai bankai pabrėžia, kad daugeliu atvejų klientams nereikia lankytis banko klientų aptarnavimo centre – daugumą paslaugų jie gali gauti nuotoliniu būdu.

„Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius teigė, kad bankas daugumą paslaugų gali teikti nuotoliniu būdu ir retai reikia apsilankyti skyriuje. S. Abraškevičius BNS sakė: „Pagrindinės priežastys, dėl kurių gyventojai lankosi banko skyriuose, yra klientų identifikavimo metodai, sąskaitos atidarymas ir kitos paslaugos, kurių negalima gauti nuotoliniu būdu.“ Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė, SEB Baltijos šalių biuro mažmeninės bankininkystės vadovė, teigė, kad daugumą paslaugų  SEB gali teikti ir nuotoliniu būdu. Šios paslaugos apima būsto paskolas ar nuomą ir antros pagrindinės pensijų kaupimo sutarčių pasirašymą.

„Mūsų duomenys rodo, kad apie 40–50% klientų, paskambinusių į banką ir norintys užsiregistruoti į susitikimą, gali išspręsti savo problemas nuotoliniu būdu, visiškai neužėję į banką. ” BNS sakė S. Gutauskaitė-Bubnelienė.

Ji sakė: „Kalbant apie pagrindines paslaugas, kurioms vis dar reikia apsilankyti skyriuose, gyventojai turi apsilankyti skyriuose dėl ilgalaikių sandorių po išankstinės registracijos, pavyzdžiui, jei jie nori tapti banko klientais, pasirašyti internetinės bankininkystės sutartis ir sutvarkyti paveldėjimo dokumentus“, – sakė ji. „Luminor“ klientų konsultacijų centro vadovė Giedrė Blazgienė teigė, kad net ir atsidarius sąskaitą nereikia eiti į „Luminor“ skyrių.

Reikia konsultacijos? Kreipkitės į profesionalus.

Šaltinis: 15min.lt