PAGALBOS PRIEMONĖS VERSLUI: KONSULTACIJOS TRUMPUOJU NUMERIU 1824

Pagalbos priemonės

Pagalbos priemonės verslui: dėl informacijos nukentėjusiems nuo COVID-19 priemonių verslas gali konsultuotis trumpuoju numeriu 1824. Pagalbos priemonių verslui linija veiks tol, kol verslui bus teikiama COVID-19 krizės pasekmių mažinimo pagalba.

Ekonomikos ir inovacijų ministerija praneša, kad pagalbos priemonių linija sujungs pagrindines institucijas, kurios konsultuoja verslą dėl paramos priemonių: VšĮ „Versli Lietuva“, UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA), Valstybinę mokesčių inspekciją, Užimtumo tarnybą ir Valstybinę darbo inspekciją. Tačiau tiesioginės šių institucijų konsultacijos išlieka.

Trumpasis telefono numeris 1824 veiks darbo dienomis institucijų darbo valandomis.

Paskambinus trumpuoju telefono numeriu 1824, bus galima sužinoti visą informaciją apie minėtas institucijas, kokią pagalbą jos šiuo metu gali suteikti verslui, ir pasirinkti norimą instituciją, su kuria iš karto bus sujungti. Nežinantiems, kokios pagalbos priemonės gali būti aktualios jų verslui, patariama rinktis „Verslios Lietuvos“ konsultanto pagalbą, jis, išklausęs ir įvertinęs verslo situaciją, sujungs su atsakinga institucija.

„Lietuvos verslas aktyviai domisi ir naudojasi valstybės pasiūlytomis pagalbos priemonėmis, kurios leidžia lengviau įveikti COVID-19 sukeltą krizę. Priemonės dėl jų įvairovės ir specifikos yra išskaidytos per skirtingas atsakingas institucijas, todėl, siekiant, kad būtų paprasčiau surasti ir gauti reikiamą informaciją, verslui vietoj penkių telefono numerių nuo šiol reikia žinoti tik vieną – 1824. Tai leis verslui nesunkiai pasirinkti aktualią pagalbą ir instituciją, kuri suteiks reikiamą informaciją“, – pranešime spaudai cituojamas Žygimantas Vaičiūnas, laikinai einantis ekonomikos ir inovacijų ministro pareigas.

Dainos Kleponės, „Verslios Lietuvos“ generalinės direktorės, teigimu, prie nemokamos pagalbos linijos diegimo prisidėjo visos Lietuvoje veikiančios telekomunikacijų bendrovės, jos sutiko neapmokestinti įeinančių skambučių tol, kol bus teikiama pagalba nuo COVID-19 nukentėjusiam verslui.

„Verslui susidūrus su COVID-19 pasekmėmis sulaukiame labai daug verslo užklausų, kurios yra susijusios su galimybe gauti apibendrintą informaciją, kokiomis pagalbos priemonėmis verslas gali pasinaudoti. Dažnai tenka nukreipti įmones į konkrečias institucijas tolesniam bendravimui, neretai įmonės painioja institucijas, kurios gali joms padėti, ir dėl to kyla tiek tam tikros sumaišties, tiek nepasitenkinimo. Todėl bendros pagalbos priemonių linijos įkūrimas turėtų padėti verslui lengviau, greičiau ir paprasčiau pasiekti tiek reikiamas institucijas, tiek gauti konkrečią pagalbą“, – sako D. Kleponė, „Verslios Lietuvos“ generalinė direktorė.

Reikia konsultacijos? Kreipkitės į profesionalus.

Šaltinis: vz.lt