Paramos deklaravimas – Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) paaiškino, kaip tai daryti, ir šiek tiek palengvino gautos paramos deklaravimo naštą organizacijoms, kurios gavo nedideles paramos sumas.
VMI 2018 m. sausio 17 d. pakeitė ankstesnius savo įsakymus „Dėl Labdaros ir paramos įstatymo įgyvendinimo“ ir „Dėl paramos teikimo metinės ataskaitos FR0477 formos bei Paramos gavimo ir panaudojimo metinės ataskaitos FR0478 formos“.
Nuo 2017 m. sausio 1 d. juridiniams asmenims, kurie gauna paramą iš gyventojų, kai jie nukreipia į bendroves iki 2% savo gyventojo pajamų mokesčio, atsirado prievolė deklaruoti šias lėšas. Tokie paramos gavėjai nuo 2017 m. sausio 1 d. šios gautos paramos ir jos panaudojimo duomenis turėtų teikti Metinėje paramos gavimo ir panaudojimo ataskaitos FR0478 formoje.
Gauna iš kitur
Šių metų sausį VMI savo įsakymuose sutrumpino asmenų, kuriems yra tokia prievolė, sąrašą, nes šią informaciją VMI gauna ir iš kitų šaltinių.
Deklaracijų apie gautą paramą ir jos panaudojimą pildyti nereikia, jeigu organizacija iš 2% paramos per metus gavo mažiau kaip 12 minimalių mėnesinių algų (MMA), kitos paramos negavę, taip pat nepanaudojo ankstesnių laikotarpių paramos likučio (deklaruoto kaip gauta, bet nepanaudota parama).
Jeigu organizacija gavo ne tik 2% paramos, tačiau ir kitokios paramos ar panaudojo ankstesnių laikotarpių paramos likutį, FR0478 formoje turi pateikti informaciją apie visą per kalendorinius metus gautą paramą, įskaitant ir pinigines lėšas iš 2% gyventojo pajamų mokesčio sumos ir jos panaudojimą.
Jeigu paramos gavėjas gavo tik pinigines lėšas iš 2% paramos, tačiau gauta suma viršijo 12 MMA, ataskaitos FR0478 formoje reikia pateikti informaciją apie šią gautą paramą, nurodant jos bendrą vertę nuo pirmojo euro ir jos panaudojimą.
Kyla klausimų? Pasikonsultuok su specialistu.