Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, kad nuo gegužės 24 dienos i.SAF (elektroninio sąskaitų faktūrų) posistemio vartotojams pristatoma nauja paslauga, kuri supaprastins buhalterinės apskaitos vedimą smulkiojo verslo atstovams – fiziniams asmenims PVM mokėtojams. Nuo šiol bus galima i.SAF portale išrašyti ir gauti elektronines PVM sąskaitas faktūras (toliau – e. sąskaita), o tai kartu leis atsisakyti popierinių dokumentų teikimo, saugojimo ir archyvavimo.
„Gyventojai, kurie yra PVM mokėtojai, nuo šiol galės naudotis naująja i.SAF posistemio paslauga – išrašyti ir pildyti e. sąskaitas tiesiogiai portale“, – informuoja I.SAF ir i.VAZ posistemių sukūrimo projekto vadovė Virginija Ginevičienė, akcentuodama, kad ši paslauga leis smulkiesiems verslininkams paprasčiau pateikti išrašytų ir gautų PVM sąskaitų faktūrų duomenis elektroniniu formatu VMI bei gauti kitas aktualias e. paslaugas.
VMI atkreipia dėmesį, kad sąskaitų išrašymas yra viena iš naujovių, kuri skirta PVM mokėtojams fiziniams asmenims. Tiems, kurie naudosis e. sąskaitos išrašymo portale paslauga, bus galimybė šių PVM sąskaitų faktūrų duomenis į PVM sąskaitų faktūrų registrus įtraukti automatiškai, juos peržiūrėti ir, jei registrai yra pilnai užpildyti, beliks tik patvirtinti jų pateikimą. Gyventojui praradus PVM mokėtojo statusą, šio mokėtojo atstovams išlieka galimybė peržiūrėti išrašytas ir gautas e. sąskaitas. Juridiniams asmenims suteikiama galimybė tik gauti, peržiūrėti ir įtraukti į PVM sąskaitų faktūrų registrus gaunamas e. sąskaitas.
Daugiau skaitykite: čia