Sąskaitų registrų perkėlimas į mokesčių administratoriaus i.SAF sistemą sukelia įmonėms daug rūpesčių, tačiau yra keli būdai, kaip palengvinti šią prievolę.
Virginija Ginevičienė, VMI Mokestinių prievolių departamento direktoriaus pavaduotoja, sako, kad žiniatinklio paslauga gerokai supaprastintų PVM sąskaitų faktūrų registrų duomenų perkėlimą į „i.SAF“, nes leistų tai padaryti automatiškai, tačiau šia paslauga naudojasi tik 0,09% mokesčių mokėtojų. Norint ja pasinaudoti, reikia generuoti VMI sertifikatą ir atlikti tam tikrus programavimo darbus. VMI duomenimis, kuriuos įvardijo patys mokėtojai, įsidiegę tokius sprendinius, šie darbai gali kainuoti nuo 500 iki 4.000 Eur. Ponia Ginevičienė taip pat sako, kad geltonų ir raudonų šauktukų skaičių programoje galima keisti pasirinkus neatitikimų svarbos nustatymo mygtuką „i.SAF“ portale.
„Įmonė gali pasirinkti, į kuriuos neatitikimus kreipti daugiau dėmesio, o į kuriuos – mažiau“, – sako p. Ginevičienė. Ji pabrėžia, kad įmonė atsako už savo pateiktus duomenis ir neatsako už partnerių (kontrahentų) klaidas, todėl stengtis ištaisyti pastarųjų klaidų nereikia. Jeigu kita bendrovė nepateikė „i.SAF“ sistemai sąskaitos, sistema rodys neatitikimą, tačiau kai įmonė tai padarys, jis dings.
Daugiau skaitykite: čia